WYDŁUŻONA RAMA

WYDŁUŻONA RAMA

Jeśli potrzebujesz podwozia o najdłuższej ramie i dużej ładownosci wybierz podwozie Ford Transit LWB EF. Modele z długim rozstawem osi i przedłużoną ramą są dostępne w wersjach z pojedynczą i podwójną kabiną. Pojazdy te poradzą sobie z każdym zadaniem. Nominalne długości ramy wynoszą 3,2 m w przypadku kabiny podwójnej oraz 4,0 m dla kabiny pojedynczej

Parametry podwozia z pojedynczą kabiną 350/460EF

  • Napęd na tylne koła; pojedyncze lub bliźniacze koła tylnej osi
  • Napęd na przednie koła; pojedyncze koła tylnej osi
  • Dop. masa zespołu pojazdów (w zależności od silnika i przełożenia tylnego mostu) – 6500 kg
  • Ładowność 1780 kg (pojedyncze koła tylne), 1738 kg (bliźniacze koła tylne)
  • Ładowność 2727 kg – wersja 460
  • Średnica zawracania (pomiędzy krawężnikami) -13,9 m

Parametry podwozia z podwójną kabiną 350/460EF

Ford Transit – podwozia z podwójną kabiną 350/460EF

  • Napęd na tylne koła; bliźniacze koła tylnej osi
  • Dop. masa zespołu pojazdów (w zależności od silnika i przełożenia tylnego mostu) – 6500 kg
  • Ładowność -1681 kg (pojedyncze koła tylne), 1657 kg (bliźniacze koła tylne)
  • Ładowność – 2646 kg – wersja 460
  • Średnica zawracania (pomiędzy krawężnikami) -13,9 m

Nasza gama silników wysokoprężnych Duratorq TDCi korzysta z najnowszych rozwiązań zapewniających wyższą efektywności spalania i wzrost osiągów.

Silniki wysokoprężne – wersje z przednim napędem (FWD)

  • 2,2-litrowy silnik Duratorq TDC:
  • 85 KM/250 Nm
  • 110 KM/285 Nm
  • 140 KM/350 Nm

Skrzynie biegów:

  • 5-stopniowa mechaniczna (85 KM / 110 KM)
  • 6-stopniowa mechaniczna (140 KM)

Silniki wysokoprężne – wersje z tylnym napędem (RWD) i napędem na 4 koła (AWD)
2,4-litrowy silnik Duratorq TDCi:

  • 100 KM/285 Nm
  • 115 KM/320 Nm
  • 140 KM/375 Nm (dostępny z AWD)

3,2-litrowy silnik Duratorq TDCi:

  • 200 KM/470 Nm

Skrzynie biegów:

  • 5-stopniowa mechaniczna (100 KM)
  • 6-stopniowa mechaniczna (115 KM / 140 KM / 200 KM)

Bezpieczeństwo
Wzmocniona konstrukcja nadwozia Forda Transita zapewnia wszechstronną ochronę jadących w razie zderzenia. Oprócz tego szereg rozwiązań zapewnia odpowiedni poziom bezpieczeństwa aktywnego – wśród nich są hamulce tarczowe wszystkich kół oraz układ ABS współpracujący z układem podziału siły hamowania EBD (standard), które chronią koła przed zablokowaniem w czasie hamowania, szczególnie przy braku obciążenia pojazdu.

Każdy Ford Transit jest wyposażony w elektroniczny immobilizer PATS, dobrze zabezpieczone, obudowane zamki drzwi z wzmocnionymi mocowaniami, centralny zamek sterowany pilotem (opcja), wlew paliwa zamykany na kluczyk, a także widoczną z zewnątrz plakietkę z numerem VIN pojazdu oraz urządzenia audio (opcja) zabezpieczone kodem z numerem VIN. Wśród opcji wyposażenia jest także autoalarm skanujący wnętrze oraz niezależny układ podtrzymujący zasilania na wypadek próby odłączenia zasilania alarmu z akumulatora.

Ford Transit może także otrzymać układ kontrolujący sprzęg przyczepy. Alarm włącza się w razie próby nieuprawnionego odłączenia przyczepy. Dodatkowe wyposażenia zwiększające skuteczność zabezpieczeń:
Zamki drzwi zblokowane z zaczepami, w których wyeliminowano linki i cięgna
Centralny zamek z duetapowym ryglowaniem (opcja), automatycznym zabezpieczaniem w chwili ruszania z miejsca i sygnalizatorem nieprawidłowego zaryglowania
Otwierana kluczykiem maska stanowi dodatkowe zabezpieczenie silnika
Specjalna blokada kolumny kierownicy – kierownica przestaje działać w razie próby sforsowania zabezpieczenia siłą

Comments are closed