TRANSIT – NOWOŚĆ

Ford Transit!

transit

Nowy Ford Transit to największy van w swojej klasie, który oferuje kilka wersji rozstawu osi, kabin i wysokości dachu oraz różne silniki i rozwiązania zarówno przestrzeni ładunkowej, jak i pasażerskiej. Pozwala to na łatwe dobranie pojazdu do specyfiki wykonywanej pracy. Powiedz nam, czym się zajmujesz i czego oczekujesz, a my na pewno znajdziemy Forda Transit pasującego do Twojego biznesu.

Na długiej liście najnowocześniejszych technologii znajduje się m.in. Ford SYNC z funkcją wzywania pomocy, inteligentny tempomat oraz system poprawiający stabilność na zakrętach (TVC). Ich zadaniem jest ułatwienie jazdy zarówno w trasie jak i po mieście. Duża część zastosowanych rozwiązań działa automatycznie, co pozwala kierowcy lepiej skoncentrować się na sytuacji panującej na drodze. Z kolei technologie ograniczające spalanie, takie jak ładowanie akumulatora z wykorzystaniem odzyskiwanej energii (Smart Regenerative Charging), pomagają ograniczyć zużycie paliwa przez silnik, zachowując jednocześnie jego wysoką moc i elastyczność.

Przestrzeń ładunkowa w nowym Fordzie Transit  oferuje spore możliwości transportowe. Jej pojemność może wynosić nawet 15,1 m3 i pozwala zmieścić ładunek o długości do 4,2 m. Natomiast fabrycznie montowany hak holowniczy umożliwia holowanie przyczepy o łącznej masie do 3,5 tony.

Inżynierowie Forda wypracowali również skuteczne metody zabezpieczenia ładunku i samego Forda Transit przed złodziejami. Dlatego zastosowano ultramocne zamki i blokady oraz zaawansowane technologicznie systemy alarmowe. Wszystko po to, aby zaoszczędzić Ci kłopotów.

Dowiedz się więcej o wrażeniach z jazdy, konstrukcji, użyteczności, kosztach, wydajności, osiągach, bezpieczeństwie, parametrach oraz dostępnych rodzajach nadwozia i wersjach nowego Forda Transit.

Parametry

  • Napęd na przednie koła
  • Pojedyncze koła tylnej osi
  • Rozstaw osi – 3137 mm
  • Nominalna wewnętrzna długość zabudowy – 2,85 m
  • Ładowność-1527 kg
  • Dop. masa całkowita – 3000 kg
  • Dop. masa zespołu pojazdów – 4500 kg
  • Średnica zawracania (między krawężnikami) -11,4 m
  • Miejsce na 3 osoby w kabinie

Zastosowane silniki
Nasza gama silników wysokoprężnych Duratorq TDCi korzysta z najnowszych rozwiązań zapewniających wyższą efektywności spalania i wzrost osiągów.

Silniki wysokoprężne – wersje z przednim napędem (FWD)
2,2-litrowy silnik Duratorq TDC:

  • 85 KM/250 Nm
  • 110 KM/285 Nm
  • 140 KM/350 Nm

Skrzynie biegów:

  • 5-stopniowa mechaniczna (85 KM / 110 KM)
  • 6-stopniowa mechaniczna (140 KM)

Silniki wysokoprężne – wersje z tylnym napędem (RWD)

  • 2,4-litrowy silnik Duratorq TDCi:
  • 100 KM/285 Nm
  • 115 KM/320 Nm
  • 140 KM/375 Nm

Skrzynie biegów:

  • 5-stopniowa mechaniczna (100 KM)
  • 6-stopniowa mechaniczna (115 KM / 140 KM)

Bezpieczeństwo
Wzmocniona konstrukcja nadwozia Forda Transita zapewnia wszechstronną ochronę jadących w razie zderzenia. Oprócz tego szereg rozwiązań zapewnia odpowiedni poziom bezpieczeństwa aktywnego – wśród nich są hamulce tarczowe wszystkich kół oraz układ ABS współpracujący z układem podziału siły hamowania EBD (standard), które chronią koła przed zablokowaniem w czasie hamowania, szczególnie przy braku obciążenia pojazdu.

Każdy Ford Transit jest wyposażony w elektroniczny immobilizer PATS, dobrze zabezpieczone, obudowane zamki drzwi z wzmocnionymi mocowaniami, centralny zamek sterowany pilotem (opcja), wlew paliwa zamykany na kluczyk, a także widoczną z zewnątrz plakietkę z numerem VIN pojazdu oraz urządzenia audio (opcja) zabezpieczone kodem z numerem VIN. Wśród opcji wyposażenia jest także autoalarm skanujący wnętrze oraz niezależny układ podtrzymujący zasilania na wypadek próby odłączenia zasilania alarmu z akumulatora.

Ford Transit może także otrzymać układ kontrolujący sprzęg przyczepy. Alarm włącza się w razie próby nieuprawnionego odłączenia przyczepy. Dodatkowe wyposażenia zwiększające skuteczność zabezpieczeń:

  • Zamki drzwi zblokowane z zaczepami, w których wyeliminowano linki i cięgna
  • Centralny zamek z dwuetapowym ryglowaniem (opcja), automatycznym zabezpieczaniem w chwili ruszania z miejsca i sygnalizatorem nieprawidłowego zaryglowania
  • Otwierana kluczykiem maska stanowi dodatkowe zabezpieczenie silnika
  • Specjalna blokada kolumny kierownicy – kierownica przestaje działać w razie próby sforsowania zabezpieczenia siłą

Comments are closed