ŚREDNI ROZSTAW OSI

ŚREDNI ROZSTAW OSI

Wybierz potrzebną Ci ładowność oraz rodzaj kabiny sposród zdolnych do ciężkiej pracy podwozi Forda Transit MWB, napędzanych na przód lub na pojedyncze i bliźniacze koła tylnej osi.
W zależności od konfiguracji maksymalna ładowność Podwozia z kabiną ze średnim rozstawem osi może wynosić nawet 2642 kg. Pojazd pozwala na montaż zabudów na ramie o nominalnej długości 3,2 m.

Parametry podwozia z kabiną podwójną

  • Napęd na tylne koła; pojedyncze lub bliźniacze koła tylnej osi
  • Napęd na przednie lub wszystkie koła; pojedyncze koła tylnej osi
  • Bliźniacze koła tylnej osi – tylko wersje 350 i 430
  • Rozstaw osi – 3504 mm
  • Nominalna wewnetrzna długość zabudowy – 3,2 m
  • Dop. masa zespołu pojazdów (w zależności od silnika/przełożenia tylnego mostu) – 6290 kg
  • Ładowność -1938 kg (przedni napęd); 1821 kg (ty;ny napęd)
  • Ładowność – 1791 kg – tylny naped z bliźniaczymi kołami tylnymi
  • Średnica zawracania (pomiędzy krawężnikami) -12,5 m

Parametry podwozia z kabiną podwójną

  • Napęd na tylne koła
  • Pojedyncze lub bliźniacze koła tylnej osi
  • Nominalna wewnetrzna długość zabudowy – 2,38 m
  • Dop. masa zespołu pojazdów (w zależności od silnika/przełożenia tylnego mostu) – 6290 kg
  • Ładowność -1774 kg
  • Średnica zawracania (pomiędzy krawężnikami) -12,5 m

Zastosowane silniki

Nasza gama silników wysokoprężnych Duratorq TDCi korzysta z najnowszych rozwiązań zapewniających wyższą efektywności spalania i wzrost osiągów.

Silniki wysokoprężne – wersje z przednim napędem (FWD)

  • 2,2-litrowy silnik Duratorq TDC:
  • 85 KM/250 Nm
  • 110 KM/285 Nm
  • 140 KM/350 Nm

Skrzynie biegów:

  • 5-stopniowa mechaniczna (85 KM / 110 KM)
  • 6-stopniowa mechaniczna (140 KM)

Silniki wysokoprężne – wersje z tylnym napędem (RWD) i napędem na 4 koła (AWD)
2,4-litrowy silnik Duratorq TDCi:

  • 100 KM/285 Nm
  • 115 KM/320 Nm
  • 140 KM/375 Nm (dostępny z AWD)

3,2-litrowy silnik Duratorq TDCi:

  • 200 KM/470 Nm

Skrzynie biegów:

  • 5-stopniowa mechaniczna (100 KM)
  • 6-stopniowa mechaniczna (115 KM / 140 KM / 200 KM)

Bezpieczeństwo
Wzmocniona konstrukcja nadwozia Forda Transita zapewnia wszechstronną ochronę jadących w razie zderzenia. Oprócz tego szereg rozwiązań zapewnia odpowiedni poziom bezpieczeństwa aktywnego – wśród nich są hamulce tarczowe wszystkich kół oraz układ ABS współpracujący z układem podziału siły hamowania EBD (standard), które chronią koła przed zablokowaniem w czasie hamowania, szczególnie przy braku obciążenia pojazdu.

Każdy Ford Transit jest wyposażony w elektroniczny immobilizer PATS, dobrze zabezpieczone, obudowane zamki drzwi z wzmocnionymi mocowaniami, centralny zamek sterowany pilotem (opcja), wlew paliwa zamykany na kluczyk, a także widoczną z zewnątrz plakietkę z numerem VIN pojazdu oraz urządzenia audio (opcja) zabezpieczone kodem z numerem VIN. Wśród opcji wyposażenia jest także autoalarm skanujący wnętrze oraz niezależny układ podtrzymujący zasilania na wypadek próby odłączenia zasilania alarmu z akumulatora.

Ford Transit może także otrzymać układ kontrolujący sprzęg przyczepy. Alarm włącza się w razie próby nieuprawnionego odłączenia przyczepy. Dodatkowe wyposażenia zwiększające skuteczność zabezpieczeń:

  • Zamki drzwi zblokowane z zaczepami, w których wyeliminowano linki i cięgna
  • Centralny zamek z duetapowym ryglowaniem (opcja), automatycznym zabezpieczaniem w chwili ruszania z miejsca i sygnalizatorem nieprawidłowego zaryglowania
  • Otwierana kluczykiem maska stanowi dodatkowe zabezpieczenie silnika
  • Specjalna blokada kolumny kierownicy – kierownica przestaje działać w razie próby sforsowania zabezpieczenia siłą

Comments are closed